دروگبا: هنوز در اروپا حرف‌هایی برای گفتن دارم

این بازیکن 35ساله گفته او به فوتبال اروپا بازگشت تا نشان دهد هنوز می‌تواند در لیگ قهرمانان رقابت کند.

دیدیه دروگبا گفت که انتقالش به گالاتاسرای در ژانویه با این انگیزه بود که باز هم بتواند در لیگ قهرمانان بازی کند.

این اسطوره اهل ساحل عاج در تابستان 2012 به چین رفت اما در ژانویه به گالا پیوست.

گالاتاسرای فصل پیش تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دروگبا مشتاق است که نشان دهد همچنان می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند: «در چین بودم که حس کردم هنوز حرفی برای گفتن در فوتبال اروپا دارم.

من تمام نشده بودم. من پر از انرژی بودم و می‌خواستم از قهرمانی‌ای که با چلسی داشتم دفاع کنم. می‌خواستم دوباره خودم را در لیگ قهرمانان ثابت کنم.

سن هیچ چیز نیست و تنها عدد است. همه چیز بستگی به کیفیت، تجربه و شرایط فیزیکی شما دارد.

پس از تمامی این سال‌ها حس بسیار خوبی دارم و می‌توانم بگویم که هم از نظر فنی و هم از نظر ذهنی پیشرفت کرده‌ام.»